Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~anotherone000 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany31.08.2011 @12:50:08 ostatnio na stronie17.11.2017 @08:04:23

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty91 komentarze796 posty na forum0

komputer / sprzęt
kotlet.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pankusia27    19.11.2012 @11:02:48
hehe tak myślałam fajnie to wygląda tak drapieżnie, no i właśnie człowiek chwilę się zastanawia, przygląda, docieka. super
~funeralofheart    13.05.2012 @20:16:47
Dziękuję.
Miła galeria
~antonoowka    24.04.2012 @00:14:49
Rany, dziękuję bardzo.
Świetna galeria by the way, niesamowity klimat tworzysz. Aż poobserwuję.
_______
Jestem Bogdan, cykam foty.
~domitrz    01.04.2012 @21:58:07
rzycie...
~amfetaminowasiostra    01.04.2012 @19:04:51
zabawne, to mile )
_______
im drinking milk out of a galaxy i dont know
~amfetaminowasiostra    31.03.2012 @23:54:38
Nie jestem fotografem, nie posiadam aparatu. Byłby lepszy fun!
_______
im drinking milk out of a galaxy i dont know
*rob15    29.02.2012 @13:25:10
dzięki za nie pomylenie się
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



~DuskySati    22.02.2012 @09:29:47
oooooooo
_______
Wtulona w aksamit nocy z myślami błądzącymi po śnie szukam chwil szcześcia...
~acidolka    17.02.2012 @14:54:07
tak spojrzałam na miniaturki Twoich prac i pierwsze co mi przylazło do łba to - Tim Burton... patrzam i faktycznie masz go gdzieś tutaj wypisanego. Całkiem dobrze sobie radzisz
~AlexanderJozefovicz    16.02.2012 @23:15:41
Co do wyboru grupy to sie troszeczke zapedzilem ale mimo wszystko ciesze sie ze Ci sie podoba - pozdrawiam.
~ZelkowaKotka    15.02.2012 @17:31:21
Chodziło o samą obróbkę zdjęcia, która jest mroczna i sprawiła, że twarz osoby pozującej stała się praktycznie niewidoczna, tak jak to się robiło na starszych Horrorach.
_______
Zawód? Wredna studentka na męskim kierunku...
~BlackCat666    13.02.2012 @14:20:54
Nie, tak się tylko wydaje z powodu perspektywy..
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~BlackCat666    12.02.2012 @23:40:37
Prostszy w jakim sensie?
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~Kanapfka    31.01.2012 @18:18:04
z noska
~osa8714    31.01.2012 @18:05:28
cieszy mnie że wywarło to jakieś wrażenie na kimś dzięki
btw klimatyczna galeria, podoba się
~smutnemisie    24.01.2012 @18:43:22
nie strasz, bo zenek teraz siedzi u mnie w sypialni naprzeciwko łózka, a noc blisko

dzieki za wizytę
~fotoberenika    24.01.2012 @18:10:07
nie sadze, wg mnie tam nie ma slodyczy
_______
nie dziękuj, nie zapraszaj i nie wpisuj "++++"
~fotoberenika    24.01.2012 @16:50:57
co w tym zdjeciu slodkiego?
_______
nie dziękuj, nie zapraszaj i nie wpisuj "++++"
~MasterOfCookies    21.01.2012 @21:24:19
Wiem, ale niestety zauważyłem to już po skończeniu rysunku.
_______
Rape me
!OjciecRene    21.01.2012 @11:37:37
_______
nie jestem Twoim starym
~czarnyoskar    19.01.2012 @22:42:53
dzięki
~ZelkowaKotka    08.01.2012 @13:56:30
No więc się zapytałam, "czemu nudna?". Przecież nie zwyzywałam Cię, że jesteś Głupi, bo jak może się nie podobać, tylko zadałam proste pytanie, na które oczekiwałam odpowiedzi.
_______
Zawód? Wredna studentka na męskim kierunku...
~ZelkowaKotka    08.01.2012 @13:21:51
No widzisz, bo nie umiesz. Przez takie komentarze Digart się psuje. Smutne.
_______
Zawód? Wredna studentka na męskim kierunku...
~ZelkowaKotka    08.01.2012 @13:09:31
więc wytłumacz czemu nuda, chyba, że nie umiesz.
_______
Zawód? Wredna studentka na męskim kierunku...
~dropout    07.01.2012 @15:26:16
dokładnie ; ), bo przecież dom, nie zawsze jest w miejscu, w którym się urodziłeś.
czasem trzeba go sobie poszukać.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt